صورة: ياسمين عبد العزيز تقصف شقيقها وتعلن حبها لهذا الممثل

DR

في 04/03/2020 على الساعة 23:15

بعد شهور من الإنكار، اعترفت أخيرا الفنانة المصرية ياسمين عبد العزيز، الثلاثاء 03 فبراير 2020، بـ"حبها" للفنان أحمد العوضي، ولكن هذا الأخير هو الذي بادر بالاعتراف بحبه لها علنا، حيث قام بنشر صورة تجمعه بها وعلق عليها بعبارة: "بحبك يا ياسمين".

وردت ياسمين على المنشور بنفس الطريقة حيث أعادت نفس الصورة عبر حسابها على الانستغرام وأرفقتها بعبارة: "بحبك يا أحمد".

ولكن هذا الاعتراف لم يكن بالصدفة، وإنما قصد من خلاله الثنائي الرد على شقيق ياسمين عبد العزيز الذي نشر تدوينة طويلة عبر حسابه على الانستغرام استنكر من خلالها العلاقة السرية التي تجمع شقيقته بأحمد العوضي قائلا: " بصي يا ياسمين يا عبد العزيز يا أختي، أنا معاكي وفي ظهرك من وأنتِ صغيرة شيلت مشاكل كتيًر بسببك ووقفت جنبك بكل ما أملك من قوة أدافع عنك في كل موقف صعب مر عليكي، ونسيت حياتي ونفسي علشان تبقي نجمة في مجالك".

© Copyright : DR

وتابع:"أنا هتكلم على الشق اللي يخصني، أنتى مقاطعة كل العيلة عشان تعملى اللي على مزاجك، إحنا دلواقتى وعايزين نفهم العلاقة دى إيه ورايحة على فين. أما بالنسبة للأخ اللي ماشى وراكى في كل حتة وشايفك البيضة الدهب اللي هتفقسله كل يوم.. أحب أقولك يا راجل لما تيجى تدخل بيت تدخله من بابه يا راجل!! وتقعد مع رجالة البيت!!.. دى الأصول وده الاحترام.. وطبعًا لأنك عارف أنك مرفوض رافضا باتا فاعمرك ما هتعمل ده ومعندكش غير طريق الشمال اللي أنت سالكه من سنين مع بنات الناس!!.. أنا من رأيى كفاية عليك البطولة اللي أخدتها والعربية المرسيدس الهدية، وتركز في شغلك وتسيبنا في حالنا لأن طول عمرنا في حالنا ومحدش سامع عننا حاجة وملوش لازمة جو الصور والمعاكسات ده وأنا مبخفش من تهديد حد".

يذكر أن الشائعات كانت تلاحق ياسمين عبر العزيز وأحمد العوضي في الشهور الأخير، إلا أنها ظلا ينكران وجود أي علاقة بينهما، حتى ثبُتت الحقيقة.

تحرير من طرف غنية دجبار
في 04/03/2020 على الساعة 23:15